Pechhulp & Schade

Schade rijden is vervelend, maar een ongeluk zit in een klein hoekje. Soms buiten uw schuld om. Bekijk hier de stappen die u dient te doorlopen wanneer uw auto schade opgelopen heeft. We raden u aan om ons schadeformulier uit te printen en in de auto te bewaren.

 

Help, mijn auto rijdt niet meer!

Neem direct contact op met de MisterGreen Alarmcentrale +31(0)20 651 5143. Dag en nacht bereikbaar om er voor te zorgen dat uw auto naar een MisterGreen autohersteller wordt getransporteerd en u zelf bij uw eindbestemming aankomt. Het autoherstelbedrijf houdt u op de hoogte over het herstel van uw auto. 

Meldt iedere schade volgens de hieronder vermelde simpele procedure.

Mijn auto heeft schade

Volg de onderstaande stappen nauwkeurig voor een zo snel mogelijke afhandeling:

  1. Neem 3 foto’s van de opgelopen schades;
  2. Download het schadeformulier, vul het in en print het uit;
  3. Nadat het schadeformulier volledig is ingevuld en beide pagina's zijn ondertekend, kunt u het hier uploaden.  
  4. Indien u een proces-verbaal of een getuigenverklaring heeft, zorg dan dat u deze altijd meestuurt.

Neem contact op met een MisterGreen Autoherstelbedrijf om de schade te laten herstellen en uw van vervangend vervoer te voorzien.

Wanneer er sprake is van een onbekend gebleven ander voertuig dat betrokken was bij de opgelopen schade, volg dan de volgende stappen:

  • Doe aangifte bij de politie
  • Zoek getuigen die gezien hebben dat de auto onbeschadigd was

Opmerkingen ten aanzien van schademeldingen

  • Na iedere niet verhaalbare schade wordt direct het geldend eigen risico in rekening gebracht
  • Niet gemelde schades worden bij het inleveren van de leaseauto doorbelast aan de lessee
  • Schade moet uiterlijk binnen 2 werkdagen volgens bovenstaande procedure worden gemeld
  • Zorg voor een duidelijke vermelding van beide e-mailadressen en telefoonnummers op het schadeformulier
  • Vergeet niet om de gegevens van uw rijbewijs in te vullen
  • Indien u een Tesla rijdt: vermeld de laatste 6 cijfers van het VIN/chassisnummer (klik op het grote scherm midden boven op de 'T' van Tesla). Dit bespoedigt de afhandeling

Problemen met banden of ruiten

Lekke band, trillend stuur? Neem contact op met Kwikfit, Profile tyrecenter of Euromaster.

Ruitschade of sterretjes? Neem contact op met Kwikfit of de dichtstbijzijnde Tesla bodyshop.

Mijn Tesla doet niet wat hij zou moeten doen

Is er een mankement aan uw Tesla ontstaan of werkt iets niet meer zoals het zou moeten? Neem contact op met Tesla 0800 020 0160.