Je bent niet ingelogd

Login om de voortgang van je voorstellen te zien.

Log hier in

MisterGreen, voor vijfde jaar op rij een FD Gazelle en één van de snelstgroeiende bedrijven van 2020

Met trots mogen wij ook dit jaar weer zeggen dat we een van de snelst groeiende bedrijven van Nederland zijn en onszelf een echte FD Gazelle van 2020 kunnen noemen. En met een verwachte omzet van € 35.000.000, verdubbeling van het mede-ondernemers en meer wereldreddende Tesla rijders als klanten kunnen wij ons geluk niet op! En daar blijft het niet bij; we zijn wederom de snelste stijger op nummer 35 in de Aumacon Top-100 leasemaatschappijen!

127.000 ton CO2 bespaard

MisterGreen heeft in totaal al 127.000 ton CO2-uitstoot bespaard, dat is bijna 30.000 keer de aarde rond! Daar zijn we natuurlijk ontzettend trots op. Met deze besparing zijn wij weer een stapje dichterbij onze missie: MisterGreen rust niet voordat fossiele brandstof van de aardbodem is verdwenen. Sir David Attenborough vertelt de gruwelijke waarheid over onze aarde en fossiele brandstof in zijn film David Attenborough: A Life On Our Planet. Wij spelen, wereldwijd gezien, een kleine rol in het redden van de wereld, maar alleen samen kunnen we ervoor zorgen dat onze mooie planeet niet verwoest wordt en ervoor zorgen dat onze kleinkinderen geen hinder ondervinden van ons fossiele brandstofgebruik.

Tegen de stroom in

De fossiele brandstof lobby is met de grootste bedrijven zoals Shell, BP en Aramco erg sterk, er wordt ook nog steeds heel veel geld verdiend. Maar ondanks alle negatieve berichten over elektrische auto’s en Tesla zien wij al 5 jaar een sterke groei in onze business.

Zoals je kan zien staan we nog aan het begin van de ‘hockeystick’, maar de toekomst zal rooskleurig zijn voor elektrische auto’s en Tesla. Onze groei en specialisatie in elektrische auto’s zorgt ervoor dat wij een plaats in de Aumacon leasemaatschappijen Top-100 hebben verdiend.

De vijanden van Tesla zijn FUD ('Fear, Uncertainty and Doubt'​) over Tesla aan het verspreiden en de media aan het bespelen, aldus mede-oprichter Mark Schreurs op LinkedIn.

Tegenwoordig is het heersende beeld over Tesla in nationale kranten en populaire websites dat het bedrijf worstelt om te overleven, geleid door een flamboyante en onstabiele miljardair. Peter Forman (ook bekend als Papafox), legt uit dat dit een zorgvuldig vervaardigd verhaal is, samengesteld uit graankorrels van de waarheid, bewust verkeerde interpretaties, speculatie en beschuldigingen met het doel om vooroordelen van mensen negatief te beïnvloeden. Voor de media die het nieuws verspreiden, wordt het ‘nieuws’ aangeleverd om het maximaal mogelijke aantal klikken te produceren, zogenaamde ‘clickbaits’. Voor anderen die achter de schermen werken, is het de bedoeling de beurskoers van de TESLA te laten schommelen.

Helaas is er in onze samenleving is er een enorme honger naar "storm in een glas water" -verhalen. Alles wat een bewonderde of prominente persoon of beweging slecht doet lijken, is verzekerd van een groot publiek. Zoals Michael Barnard schrijft in een ander artikel van CleanTechnica: "Tesla en Elon Musk hebben het verschrikkelijk moeilijk om neutrale en evenwichtige berichtgeving in de pers te krijgen.