Coronavirus (COVID-19): maatregelen MisterGreen

Het Coronavirus heeft impact op heel Nederland: bedrijven, maar ook op de klanten van deze bedrijven. Dit bericht is bedoeld om jou te informeren over de getroffen maatregelen van MisterGreen en om te delen dat wij gewoon aan het werk zijn.

Richtlijnen RIVM

Allereerst volgen wij het advies van Rutte zoals in zijn toespraak te horen was: vertrouw de specialisten. Daarom volgen wij de richtlijnen van het RIVM.

Bereikbaarheid MisterGreen

Vooropgesteld: de medewerkers van MisterGreen zijn, mits fit, gewoon aan het werk. Mocht je vragen hebben dan zijn wij gewoon te bereiken via onze gebruikelijke contactgegevens:

  • Onze support-afdeling: +31 20 7719 026 of support@mistergreen.nl;
  • Noodnummer: +31 20 651 5143;
  • Richtlijnen voor het melden van schade.

Onze getroffen maatregelen

  • Om verspreiding van het Coronavirus te voorkomen, werken onze collega’s zoveel mogelijk vanuit huis en worden afspraken met externen telefonisch of digitaal gedaan;
  • Onze collega’s beperken hun offline sociale contacten zoveel mogelijk;
  • Bij ziekteverschijnselen (bijvoorbeeld verkoudheid) zijn collega’s thuis en in geen geval op het werk;
  • Mocht 1 van onze collega's toch een offline afspraak hebben, dan is hij/zij verplicht om voor en na deze afspraak de handen te wassen/desinfecteren. Tijdens afspraken vermijden wij hierin fysiek contact (zoals handen schudden) en blijven we op gepaste afstand (minimaal anderhalve meter).

Speciale instructies bij het ophalen van de leaseauto

MisterGreen volgt de richtlijnen van de specifieke garage/aanbieder waar de auto opgehaald wordt. Enkele maatregelen waar je alvast rekening mee kan houden:

  • Ook hier worden de standaard richtlijnen van het RIVM gevolgd, zoals het vermijden van fysiek contact en het behouden van gepaste afstand;
  • De (schoongemaakte!) sleutel wordt klaargelegd en dient zelf van de toonbank, een bureau of van de auto afgehaald te worden (geen hand-tot-hand overdracht);
  • Je ontvangt de PDF van uitgifte of inname van de leaseauto per e-mail;
  • Het grootste gedeelte van de uitleg over de leaseauto wordt digitaal aangeleverd. Voor vragen is onze support-afdeling gewoon telefonisch en via mail bereikbaar.

Reparatie? Houd rekening met vertragingen

De toeleveranciers van onze leveranciers hebben grote moeite om auto-onderdelen en banden naar Nederland en de vestigingen te krijgen. Zo zijn er veel banden fabrieken tijdelijk gesloten. Hierdoor lopen reparaties uit.

Onze inname inspecteurs werken nog wel, maar ook hier volgen wij de richtlijnen van het RIVM. Hierdoor zijn er minder collega's aanwezig, zodat we het risico van verspreiding zo veel mogelijk kunnen beperken. Wij vragen in deze uitzonderlijke situatie om begrip en geduld. Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat de flexibele, persoonlijke en snelle service die jullie van ons gewend zijn, hier zo min mogelijk onder zal lijden.

Nieuw leasecontract

Ook in deze tijd rust MisterGreen niet tot het gebruik van fossiele brandstoffen voor mobiliteit de wereld uit is. Onze online configurator van de Tesla Model 3 en de Model Y configurator zorgen ervoor dat jij gewoon vanuit thuis je kan oriënteren op het leasen van deze nieuwe EV's.

Mocht je naar aanleiding van deze informatie nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op.

Onze klanten over MisterGreen

"Nu we een elektrische auto leasen, zijn we veel bewuster geworden van de noodzaak om niet meer op fossiele brandstoffen te rijden. Vandaar de keuze om drie Tesla Model 3's bij MisterGreen aan te vragen."

Jeffrey Werner, Tech Bakery